MLL Ilmajoki ry hallitus ja tiimit

Tervetuloa tutustumaan ilmajokisiin tekijöihin! MLL Ilmajoen hallitustyö on jaettu erinäisiin vastuualueisiin. Hallitus toimii vapaaehtoisperiaatteella. Yhdistyksella on työntekijä, joka vastaa Perhetalo Aurinkoisen arjen toiminnoista. Hallituksen jäseniin saat yhteyden kunkin yhteystiedoilla tai työntekijän käytössä olevan yhdistyksen yleisosoitteen mll.ilmajoki@gmail.com kautta. Hallituksen vastuualueisiiin liittyy vapaaehtoisten tiimit, ota rohkeasti yhteyttä ja tarjoa aikaasi ilmajokisen lapsi-, nuoriso- ja perhetyön tekemiseen - kohtaamispaikkatoiminnan mahdollistamiseen. Tiimilistauksen löydät tämän sivun lopusta.

MLL Ilmajoki ry hallitus 2024

Hallitustyömme on jaettu vuodesta 2024 uudistuneisiin vastuupesteihin. Hallitustyöhön osallistumiseen kannustetaan kaikkia jäseniämme. Tekeminen on vapaaehtoispohjaista mutta sitoutunutta. Mahdollistetaan yhdessä osallistujille mielekästä, mukavaa toimintaa! Ota yhteyttä hallituksen puheenjohtajaan, mikäli haluat tulla mukaan ensi vuonna.

Yhdistyksen puheenjohtaja

Tapahtumavastaava

Tia Lummi-Lehtinen

Päivitämme yhteystietoja myöhemmin!

Tiimit tekevät toiminnan, tule mukaan!

Haluamme tarjota juuri sinulle mielekkäitä mahdollisuuksia tulla helposti mukaan paitsi MLL arjen toiminnan osallistujaksi, myös mahdollistajaksi eli vapaaehtoiseksi. Tutustu tiimeihin tällä sivulla.

Voit tarjota aikaasi ilmajokisen lapsi- ja perhetyön, kohtaamispaikkamme hyväksi sinulle sopivan määrän. Tiimiin ilmoittautuminen tarkoittaa sitoutumista vain siihen, mihin lupaudut. Uskomme, että yhteinen tekeminen tuo iloa ja virkistää meitä kaikkia. Tavoitteena on sekä vapaaehtoisten pitkäaikainen mukaantulo eli vapaaehtoisharrastajien tavoittaminen mukaan tiimeihimme että kertaluontoinen osallistuminen.

Tule siis mukaan toistuvaan tai tarvittaessa kutsuttavaksi tekijäksi talolle, sisälle tai tapahtumiimme. Ensikontaktin voit ottaa Perhetalo Aurinkoisen työntekijän kautta: mll.ilmajoki@gmail.fi tai 044 239 0504

tiimin nimi

hallituksesta tiimissätiimin tekemiseen toivotaan mukaan MLL Ilmajoki ry jäseniätiimin tekemiseen toivotaan mukaan muita vapaaehtoisia
Henkilöstötiimi,