MLL ILMAJOKI RY

Tervetuloa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Ilmajoen yhdistyksen sivuille!

Hyvään lapsuuteen tarvitaan kaikkia meitä aikuisia. Erityisen tärkeää on tukea lasten ja nuorten sekä vanhempien hyvää arkea.
Perhetalo Aurinkoinen on MLL Ilmajoen ylläpitämä perheiden kohtaamispaikka. Tule viettämään arkipäivää, Aurinkoiseen ovat kaikki tervetulleita! Toimintaan voit osallistua myös ilman jäsenyyttä. Päivien toiminnasta viestitään somessa ja verkkosivullamme.

Ilmajoen yhdistys on perustettu vuonna 1921.
Olemme ylpeästi yksi Suomen vanhimmista MLL:n paikallisyhdistyksistä.

Pyrimme toiminnallamme luomaan mahdollisuuksia kohtaamisiin, tukeen ja vertaistoimintaan eri elämäntilanteissa oleville vanhemmille ja lapsiperheille.

Liity jäseneksi

MLL:n jäsenenä tuet toimintaamme ja olet siten lasten asialla. Vuosimaksu on 25 euroa. Paikallisyhdistyksemme jäsenyyteen kuuluu Lapsemme-lehti, alennuksia toiminnastamme sekä lukuisia jäsenetuja,
jotka maksavat jäsenyyden vuosimaksun moninkertaisesti takaisin.

Samalla lomakkeella ja jäsenmaksulla voit liittää myös omat lapsesi MLL:n jäseniksi. Alle 18-vuotiaille jäsenyys on ilmainen.